Maslak kurye ekstra içeriği yazacak kaynaklara ve niş alanınızda mevzunuzu ayıracak elastikliğe sahipseniz, o zaman netlikle evet! Posta listenizi şehir, pazarlama iletilerini abonelerin bireysel alaka alanlarına göre şahsileştirmenin ve onları çok daha tesirli hale getirmenin harika bir yoludur. Ancak şahsileştirme ve segmentasyon arasındaki ayrımı anlarken dikkatli olun ve bunların aynı olduğunu asla varsaymayın.
Bakınız yazı segmentasyonu şahsileştirme değildir. Maslak kurye en ehemmiyetli iki posta pazarlaması için ölçüm, açılma oranı ve tıklama oranıdır. Tüm postalarınız açılmıyorsa, aboneler pazarlama iletinizin tamamını hiçbir zaman göremezler ve şayet postalarınızı açıp sitenize tıklamıyorlarsa, e-postalarınız mutasyon asıllaştırmıyor demektir.
Abonelerin e-postalarımı açmasını nasıl sağlayabilirim?
Maslak kurye abonelerinizin postalarınızı açmasını sağlamanın anahtarı, her seferinde muhteşem bir mevzu satırı yazmaktır. Her postanızı gelen kolilerinde gördüklerinde bir saniye içinde karar vermelerine takviyeci olmak için işletme isminiz dışında tek sahip oldukları şey budur. Yeni alıcılar kazanmaya müteveccih ticaret kılavuzuna bakabilirsiniz.
İyi bir mevzu satırını nasıl yazarım?
En iyi mevzu satırları kısa ve özdür; e-postada ne olduğunu doğru bir biçimde sarihler; ancak aynı zamanda usta kalıcı ve merak uyandırıcıdır, bu sebeple okuyucu daha aşırısını bilmek ister. Bir defa daha, burası, hangi cins mevzu satırlarının hedef kitleniz için en iyi neticeyi verdiğini görmek üzere bazı A/B testleri için muhteşem bir yerdir. dahil etkeniz lüzumludur bağlamsal pazarlamayı Buna karşı , açıkladığımız görün . Tıklama oranınızı nasıl artırabileceğinizi .

Maslak Kurye Zamanları
Maslak kurye harekete geçirme çağrınız çok sarih ve basit olmalıdır. Tüm postanın tamamını okumayı bitiremeyenler için postanın üst kısmında bir yerde olmalı ve baştan sona okuyanlar için de sonunda yinelenmelidir. Abonelerin ne yapmasını istediğinizi bütün olarak açıklamalıdır; misalin “Raporumuzu indirmek için burayı tıklayın.”
Kimden satırımda ne yazmalı?
Yollayan posta adresiniz hakkında anımsamanız gereken en ehemmiyetli şey, onu tanınabilir kılmaktır. Aboneler kimden satırında tanımadıkları bir ad görürlerse postayı işaretleyebilirler. Kimden satırınızda firmanızın ismi veya daha şahsi hale getirmek istiyorsanız bir şahsın ismi yer almalıdır; ancak bu şahsın hangi firmanın parçası olduğu sarih olmalıdır, aksi takdirde abonelerin kafası yeniden karışacaktır.
Bu posta pazarlama faaliyetlerimi dış kaynaklardan mı sağlamalıyım?
Afallatıcı bir biçimde, siz onlardan bir şey yapmalarını istediğinizde insanların bir şeyi yapma ihtimalleri çok daha yüksektir. Her postanıza bir harekete geçirici ileti yerleştirerek, özellikle abonelerden “burayı tıklamalarını” veya “hemen alışveriş yapmalarını” isteyerek, tıklama oranınızda bir çoğalış göreceksiniz. yazımızda daha ayrıntılı olarak açıklıyoruz Tıklama oranınızı nasıl artırabileceğinizi sağlar.
Taşıma oranımı nasıl artırabilirim?
Kendi pazarlama postalarınızı firma içinde tasarlamaya, yazmaya, test etmeye ve ayarlamalara ayıracak zamanınız ve kaynaklarınız varsa, netlikle bunu yapın. Ancak bu görevleri tecrübeli bir uzmana devretmeyi seçim ediyorsanız o zaman dış kaynak kullanmak doğru yoldur. Açılma oranları ve tıklama oranları ne anlama geliyor? Bunların dışında izlemem gereken başka metrikler var mı?
Açılma oranları ve tıklama oranları, insanların posta pazarlama başarısından bahsederken kullandıkları en yaygın kriterlerdir. Sarih oran, postanızı açan bireylerin, postayı alan toplam şahıs içindeki yüzdesidir.
Harika bir harekete geçirici iletiyi nasıl yazarım?
Taşıma oranınız, postanızdaki bir bağlantıya tıklayan bireylerin, o bağlantıyı açan toplam şahıs sayısına oranıdır. Bu iki ölçüm, çoğu insanın posta pazarlamasını ölçerken usuna gelen ölçümlerdir, ancak odaklanmanız gereken tek ölçüm bunlar değildir. Reelinde sarih oran olağanüstü derecede güvenilmez bir ölçüm olabilir.

Maslak Kurye Özellikleri
Maslak kurye izlenecek öbür ölçümler, posta gönderimlerinizin gayelerine bağlıdır. Potansiyel alıcı yaratmaya mı çalışıyorsunuz? Bu kocamanın demoya kaydolmasını mı istiyorsunuz? Ürününüzü satın alacak mi buldunuz? Postanın bu sayılar üzerindeki tesirini nasıl ölçebileceğinizi bulmalısınız.
Tesirli bir liste taktiği, minik ve orta ölçekli şirketlere KOBİ’ler müteveccih e-posta pazarlamasının genel performansı açısından çok ehemmiyetlidir.
Ancak bir posta listesi taktiğinin başarısının önündeki en ehemmiyetli maniler nelerdir ve KOBİ’ler bunları nasıl aşıyor?
KOBİ pazarlamacılarının, şahsileştirme ve Maslak kurye otomasyonunu kullanarak doğru iletiyi doğru şahsa doğru zamanda yollamalarına imkân tanıyan nitelikli bir posta listesi oluşturmak için posta listesinin büyümesine nasıl yanaştıklarını keşfetmek için okumaya devam edin.
Bir kurye pazarlaması vasati yatırım getirisi sağlar ve pazarlamacıların, postadan tıklamasını sağlama ihtimali, 6 kat daha fazladır.
Ancak kuryea pazarlaması sadece abonelerin firmanızdan e-posta almak istemesi gidişatında işe fayda sağlar.
Bir pazarlamacının niyeti muhtemel olan en geniş kurye listesini oluşturmaktı ve birçok firma “binlerce” abonesiyle iftihar etmeye devam ediyor. Rekabetçi kalabilmek için, pazarlamacılar listelerini büyütmek için ikna edici kurye, potansiyel alıcı oluşturma varlıkları ve kaydolmak için bir kurye adresi gerektiren sosyal medyada müsabakalar tertip etmek gibi bir dizi strateji sınadılar.
Ancak zaman değişiyor. Pazarlamacılar artık sadece büyük bir abone listesini büyütmek yerine, açılma ve tıklama oranları gibi etkileşim ölçümlerine daha fazla odaklanıyor.
Maslak kurye pazarlaması, pazarlamacılar için güçlü bir kanal olmaya devam ediyor. Pozitif marka bilinirliği, potansiyel ve sadık alıcılarla kesintisiz temas noktaları ve artan kazançla sonuçlanır. E-postanın yatırım getirisi inkar edilemez:

Maslak Kurye Fiyatları
Maslak kurye firmalarının %82’si pazarlama teknolojisini kullanıyor. Orta kampanyasından tıklama alma ihtimaliniz, bir işi aldığınız tıklamadan 6 kat daha fazladır. İş kurye hakimiyet etme ve kullanma oranının %25 oranında çoğalması bekleniyor Gerçekten iyi.
Bu istatistikler pazarlamacılar için büyük fırsatlar sunuyor ancak bazı daha önceki stratejiler artık işe yaramıyor. Büyük abone listelerine büyük kurye “patlamaları” yollamak artık yüksek açılma oranlarına yol açmıyor. Liste çürümesi çoğalıyor. Büyük bir liste neticelere dönüşmez. Markalı postaların vasati açılma oranı sadece oranı daha da düşüktür.
Daha Önceki stratejiler neden netice alamıyor?
Maslak kurye dijital pazarlama henüz emekleme aşamasındayken markaların sosyal medya, kurye reklam ve içerik pazarlaması ile netice alması oranla kolaydı. Rakipleri aynı stratejileri kullanmıyordu ve sarih bir avantaja sahiplerdi.
Ancak Maslak kurye günümüzün markaları bu kanalların değerini kavrıyor. Daha fazla iş yolluyorlar ve daha fazla içerik yayınlıyorlar. Markalar dikkat sürüklemek için rekabet ettikçe tehlikeler de arkasıydı. Maslak kurye çevrimiçi reklamlar %7’lik bir cevap oranına sahipti. Marketin göre bir pay elde ettiler.
Maslak kurye içerik bitkinliği” terimini buluş etti bir blog yazısında 2024 senesinde, pazarlama fenomeni nasıl kendilerinin en büyük düşmanı haline gelebileceklerini anlatan markaların o kadar çok pazarlama içeriği ürettiğini ve fark edilmenin her zamankinden daha güç olduğuna dikkat çekti.
Her birimizin bir senede sahip olduğu tek şey saattir. Sosyal medyada, mobil oyunlarda, çevrimiçi video izlemede, infografik harcamada veya blog yazılarını okumada tüketilen zaman arkasıysa da doğası gereği hudutludur. Her yeni etkinlik bir değişiğini yamyamlaştırıyor.” – Rand Fishkin

Maslak Kurye Bölgeleri
Maslak kurye hazırladığı bir rapora göre, 2028 itibariyle, her gün sevk edilen ve alınan harcayıcı postasına karşılık, her gün takribî iş kurye sevk edilip alındı. O kadar çok kurye sevk ediliyor ki, müşteriler abone oldukları listeler ve kumpaslı olarak haber almak istedikleri işletmeler mevzusunda daha seçici olmaya başlıyor.
Nitelikli bir e-posta listesi oluşturmanın ehemmiyeti
Bu rekabetçi civarda pazarlamacılar netice almanın yollarını arıyor ve e-posta listesinin niteliğini artırmaya giderek daha fazla odaklanıyorlar.
KOBİ’ler liste niteliğinin değerinin farkındadır. Anketimiz KOBİ’lerin %66’sının liste niteliğini artırmak istediğini ve bunu mutasyon oranlarını ve kurye listesi boyutunu artırmaktan daha ehemmiyetli olarak gördüğünü ortaya çıkardı.
Tesirli bir liste taktiği e-posta pazarlaması için çok ehemmiyetlidir
Abonelere yüksek düzeyde amaçlanmış ve ilgili balakalar sunmanın son derece ehemmiyetli olduğu kurye pazarlamasının yeni çağında, pazarlama şahsileştirme ve Maslak kurye otomasyonunu kullanıyor. Bunu reele dönüştürmek için çalışıyor.
Abonelerin şahsi sezdiren iletileri açma ve bunlarla etkileşime geçme ihtimali daha yüksektir, bu sebeple şahsileştirme çoğalıyor. Pazarlamacılar artık her aboneye aynı kurye yollamak yerine şahsileştirilmiş iletiler oluşturmak için satın alma tutumunu, cinsiyeti, coğrafyayı ve öbür etmenleri hesaba katıyor. Ancak pazarlamacılar bu iletileri manuel olarak oluşturmuyor. hazırlanmaları gerekiyor. Şahsileştirmenin geleceğine geniş ölçekte.
Maslak kurye otomasyonu da yükselişte ve pazarlamacılar, abonelere doğru zamanda alakalı erişmek için zaman ve tetikleyici tabanlı kurye ayarlıyor. Bu otomatik yeni alıcılara katılmak, yeni abonelere güzel geldiniz demek ve potansiyel alıcıları satış hunisine yönlendirmek için kullanılır.

Maslak Kurye İşlemleri
Maslak kurye listesini nasıl ayarlarım?
Birçok pazarlamacı mevcut kuryelistesine bakar ve iyileştirilmesi gerekip gerekmediğini merak eder. Sağlıklı, yüksek nitelikli bir e-posta listesine sahip olduğunuzu gösteren bazı göstergeler şunlardır:
- Açma ve tıklama oranları sabit veya çoğalıyor
- Listenizi ayırabilir ve mesajlaşmayı kişiselleştirebilirsiniz.
- kurye kampanyaları doğrudan yatırım getirisine bağlanabilir
- Liste bozulması sabit veya eksiliyor
Maslak kurye listenizde bu öğelerden rastgele bulunmaması gidişatında iyileştirmeler yapılabilir.
Mevcut bir kurye listesiyle ne yapılmalı?
Çoğu pazarlamacı mevcut bir listesiyle çalışıyor. Buradaki güçlük, etkileşim oranlarının çoğalmasını sağlayacak biçimde listeyi iyileştirmektir. Mevcut bir listeyle ne yapacağınız altta açıklanmıştır: Zati sahip olduklarınızı değerlendirin.
Şunu sorarak başlayın: “Ne yollamak istiyoruz? Hangi otomasyonu ve şahsileştirmeyi uygulamak istiyoruz?” Maslak kurye daha sonra bu maksatlara dayanarak geriye doğru çalışın. Listenizin niteliğini artırmak için şu anda nerede olduğunuzu değerlendirmeli ve nerede olmak istediğinizle alakalı bazı maksatlar koymalısınız.
Listenizin mevcut gidişatını belirledikten sonra sıfırdan bir strateji oluşturabilirsiniz. Muhtemelen listenizde altı ay, bir sene veya daha uzun müddettir kurye açmayan aboneleriniz vardır. Maslak kurye adresleri geçersiz hale gelmişse veya iletilerinizle ilgilenmiyorlarsa, onları listenizden kaldırmayı düşünün.
Bu aboneleri kaldırmak abone sayınızı negatif etkileyecektir ancak liste niteliğinizi pozitif güzergahta etkileyecektir ki bu daha da ehemmiyetlidir. Bu bağlantısız abonelerden kurtulursanız etkileşim oranlarının çoğaldığını göreceksiniz. Bu abonelere listenizde kalmak isteyip istemediklerini soran bir yine etkileşim kampanyası gönderebilirsiniz ve cevap alamazsanız, onları listenizden çıkaracağınızdan emin olabilirsiniz.

Maslak Kurye Güvenli Taşıma
Maslak kurye pek çok pazarlamacı işi batırmaktan korkar ve “fobi yollamanın” hakimiyeti ele almasına izin verir. İletinin gövdesinde veya mevzu satırında sadece isimleri kullanmanın ötesinde şahsileştirmeyi sınamak ve markanız için şahsileştirmeyi test etme güvenine sahip olmak ehemmiyetlidir.
Kuşkunuz varsa testlerini şahsileştirmenin listelerinize uygun olup olmadığını kavramak için kullanın. Kampanyanız yayınlandığında her şeyin doğru görünmesi için tüm alanların doğru şeylerle eşlendiğinden emin olun.
Etkileşimi artıran daha fazla e-posta kaydını nasıl alabilirim?
İster mevcut bir kurye listesiyle çalışıyor olun ister tertemiz bir iş listesi oluşturmaya başlıyor olun, etkileşimi artıran yüksek nitelikli bir işin listesi oluşturmanın birkaç yolu vardır. Kayıt formlarını iyileştiriyor.
Maslak kurye aboneler listelerinize bir kayıt formu aracılığıyla giriyor ancak etkileşimi artırmanıza destekçi olabilecek şeyleri mı topluyorsunuz? Yeni bir kayıt formu oluşturun ve daha sonra kullanabileceğiniz isteyin. Misalin alakalı doğum günü önerilerini, burçları ve yaşla alakalı iletileri yollamalarına imkân tanıyan doğum günü ister.
Marka ayrıca abonenin talebe olup olmadığını da soruyor ve bu da alakalı kampanyaları yollamasına imkân sağlayacak. Tesirli bir liste taktiği ekurye pazarlaması için çok ehemmiyetlidir. Zati sahip olduğunuz bilgilerden faydalanıyor.
Maslak kurye sahip olduğunuz tek şey bir kurye adresiyse kampanyalarınızı şahsileştirmeye başlayamazsınız; bu sebeple, halihazırda hangi bilgilere sahip olduğunuzu bulmaya çalışın. Geçmiş satın alma tutumları, listenizdeki vakit, alıcı gidişatı veya coğrafya hakkında durumlarınız var mı?
Şahsileştirme için tüm bu alanlardan yararlanılabilir ve bu da liste niteliğini artıracaktır. Bu nerede yaşıyor? İşi, e-ticaret platformunuzda mı yoksa başka bir yerde mi? Entegrasyonlar, listenizi dış birleştirmenize destekçi olabilir. Entegrasyonları ve kullanır.

Maslak Kurye En Uygun Firma
Maslak kurye bilgileri listelerinizle birleştirmenize destekçi olabilir ve listelerinizi geliştirmenize destekçi olacak bir geliştiriciye gereksiniminiz yoktur. Otomasyon ve şahsileştirme artık pazarlamacıları için tamamen erişilebilir durumda da entegre olur. Maslak kurye e-ticaret platformlarıyla daha aşırısı gibi dinç içeriğe güvenilir.
Günümüzün vasıtaları daha şahsileştirilmiş iletiler yollamayı kolaylaştırıyor. Aboneleriniz hakkında sahip olduğunuz kurye belirli değiştirmek için dinç içeriği kullanabilirsiniz. Misalin, abonenizin bulunduğu yere göre değişik görseller göstermek için dinç içeriği kullanabilirsiniz. Bir kurye belirli bir listelerin veya liste görmesi gerektiğini seçebilirsiniz.
Maslak kurye dinç içerik, değişik alıcı grupları için onlar hakkında bildiklerinize dayalı olarak tek bir kampanyadan muhtelif versiyonlarını oluşturmanıza imkân tanır. Kurye listenizi geliştirdikten sonra şahsileştirmenin avantajlarından yararlanmaya hazır olacaksınız.
Bazı pazarlamasının bu yeni çağında, listenizi surat binlerce aboneyle büyütmek yeterli değil. Listenizin niteliğine odaklanmanız gerekir. Her pazarlamacı listesini geliştirmek için zorunlu adımları atabilir.
Bazı adımlar şunları kapsar:
- Liste sıhhatini koruma
- Kampanya otomasyonunu kullanma
- Kampanyalarınızı şahsileştirme
Bu rehberde sunulan ipuçları ve stratejilerle nitelik listenizi büyütebilir ve kurye pazarlama kampanyalarınızın başarısını artırmak için şahsileştirme ve otomasyonunu kullanabilirsiniz. Büyük ölçüde bilgiyi özetleyebileceğimiz yolları belirlemek için yaygın olarak kullanılan iki analitik dalı vardır. İlk yol basitçe bilgileri alır diyoruz. Biz buna tanımlayıcı inceleme yaparız.
